preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
27.03.2024. 23:38
Enshrouded dobio prvu od nekoliko planiranih ovogodišnjih velikih nadogradnji
Autori Enshroudeda su objavili prvu veliku zakrpu verzije V0.7.1.0 koja u svijet igre donosi nove tamnice, zadatke, novog pratitelja i gomilu raznih poboljšanja

26.03.2024. 18:30
Blizzard potpuno odustao od PvE načina igranja Overwatcha 2 i prebacio sve resurse na PvP
Iako je najavljivan kao jedan od ključnih razloga izrade Overwatcha 2, prema izvorima s više strana, sigurno je kako PvE način igranja ostaje na praznim obećanjima

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Škole za Afriku"
Autor: Anita Mikulandra, 6. 2. 2015.

Primili smo dopis UNICEF-ove koordinatorice o provođenju projekta "Škole za Afriku" u kojem sudjelujemo već nekoliko godina. Pročitajte dopis i saznajte kako i Vi možete sudjelovati u poboljšanju obrazovanja djece u afričkim zemljama.

Rad djece velika je prepreka potpunom ostvarivanju dječjih prava u Burkini Faso. Prema posljednjim podacima, 39%  djece u Burkini Faso u dobi od 5 do 14 godina radi. Rad u rudnicima zlata jedan je od čestih oblika dječjeg rada. Pritom im prijete brojne opasnosti kao što su ozljede, nesreće te bolesti, a posebno bolesti dišnog sustava. Osim toga, ova su djeca u većoj opasnosti od seksualnog iskorištavanja, psihičkog zlostavljanja te ekonomskog izrabljivanja.  Prema istraživanju UNICEF-a i Vlade u Burkini Faso skoro 20 000 djece radilo je u rudnicima zlata 2010. godine, a više od 80% njih nikada nije pohađalo školu. Vrlo je vjerojatno da je broj djece koja rade u rudnicima i značajno veći. U cilju rješavanja ovog problema, UNICEF zajedno s nevladinom organizacijom Terre des Hommes i Vladom Burkine Faso, u 5 najugroženijih regija, radi na uključivanju djece u centre alternativnog obrazovanja i škole.

Cijeli dopis pročitajte pod opširnije...


Organizacija školskog sustava (tri u jedan) koji objedinjuje predškolsko i osnovnoškolsko obrazovanje te alternativne obrazovne programe omogućuje djeci, koja su prekinula školovanje, izučavanje određenog zanata i daje priliku za bolju budućnost. Škole i vrtići u Hrvatskoj svojim doprinosom pomažu u obrazovanju djece u Dori-u, u Burkini Faso koja su zbog siromaštva prekinula školovanje. Novčanim donacijama omogućujete im školovanje osiguravajući potrebne materijale i prostor za obrazovanje. Obnovljene su prostorije, opremljene potrebnim namještajem, materijalima i strojevima, a djeca su dobila bilježnice, olovke i uniforme. Donosimo Vam nekoliko fotografija koje prikazuju dio onog što ste omogućili djeci u Burkini Faso svojim trudom i donacijama u prvom polugodištu. Ne zaboravite da upravo vi, učenici, djeca i roditelji te učitelji mijenjate budućnost djece u Burkini Faso. Neizmjerno vam hvala na tome!

Korotimi Kinda obrazuje se za šivačicu. Zbog siromaštva Korotimi je, kao i većina njezinih prijatelja, napustila školu i počela raditi u rudniku. Posao je bio jako težak. Nosila je vreće kamenja, a zarađivala manje od 0,50 USD. Osim što su je boljeli zglobovi, bilo joj je mučno od prašine. Sada Korotimi uči nove vještine i znanje koje će joj pomoći u budućnosti. Teoriju im učiteljica objašnjava na školskoj ploči, a zatim na šivačoj mašini uči šivati. Jednog dana bi voljela voditi vlastitu šivaonicu.

Youssoufa Diallo obrazuje se kako bi postao automehaničar. Prije je radio u rudniku u Bani-u i tražio zlato kako bi mogao kupiti hranu. Sada je već treću godinu u centru za neformalno obrazovanje te bi želio otvoriti vlastitu automehaničarsku radionicu

Agencija za zapošljavanje u Dori-u, glavnom gradu Regije Sahela u Burkini Faso osigurava programe za izučavanje zanata poput šivača, krojača, automehaničara, varioca i tesara u sklopu neformalnog obrazovanja.

 

 

 

Veselimo se daljnjoj suradnji!

Srdačan pozdrav iz Ureda UNICEF-a!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju