preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
20.04.2024. 06:00
Ljubiteljima kultnog Golden Axea sjekira je upala u med
Najavljena je izrada animirane serije bazirane na nekoć izrazito popularnoj Seginoj old-school side-scrolling beat 'em up franšizi Golden Axe

19.04.2024. 21:53
Najavljen Kingdom Come: Deliverance 2, igramo ga već ove godine
Kao što su mnogi pretpostavljali nakon najave novog "tajnog" projekta Warhorse Studiosa, riječ je o nastavku RPG-a Kingdom Come: Deliverance koji bi trebao biti dovršen do konca godine

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju...
Autor: Anita Mikulandra, 26. 10. 2015.

Novinarka Dajana Fortuna, učenica 8.c razreda napravila je intervju s predsjednicom učeničkog vijeća Anom Baltić (8.d) i podpredsjednikom Marinom Bjelanovićem Dijanićem (7.a).

Intervju pročitajte pod opširnije...


Razgovor s predsjednicom Anom Baltić.

 

P: Snalaze li se bolje djeca mlađe ili starije generacije?

O: Starije generacije se bolje snalaze u OŠČ.

P: Ako bi htjela, što bi promijenila u OŠČ?

O: Da ne moramo nositi papuče, da imamo klupe za sjediti i da nas puštaju  tijekom odmora u učionice.

P: Je li dobro to što nas ne uči puno njemački jezik?

O: Ne. Zato što nam je potreban za upise u srednju školu.

P: Misliš li da je njemački jezik bitan za upis u srednju školu?

O: Da, zato što se u četverogodišnjim školama uči njemački.

P: Je li bi htjela nešto promijeniti u školskoj dvorani?

O: Za sad ništa ne bi promijenila.

P: Koliko se učenika tvog razreda hrani u kuhinji?

O: Oko 14.

P: Jesu li zadovoljni hranom u kuhinji?

O: Zadovoljni su kad je u kuhinji „ junk food“ , a nezadovoljni kad je zdrava hrana.

P: Koliko se učenika tvog razreda bavi  sportskim aktivnostima?

O: Većina dečki i nekoliko cura.

 

P: Je li bilo puno tuča i svađa tijekom tvog školovanja?

O: Bilo je tuča, ali ne puno.

P: Što je po tvom mišljenju započinjalo te tuče?

O: Dečki se svađaju oko gluposti, a cure oko većih gluposti.

P: Što misliš o odbačenoj djeci? Kako se osjećaju? Zbog čega su odbačena? Je li bi se ti družila s tom djecom?

O: Osjećaju se izostavljeno, tužno i usamljeno. Zbog toga što su drugačija od ostalih. Družila bi se s njima, ako su dobre kao osobe.

P: Sudjeluješ li u humanitarnim akcijama u kojima je OŠČ sudjelovala?

O: Sudjelujem.

P: Sudjeluješ li inače u humanitarnim akcijama?

O: Moja obitelj sudjeluje u humanitarnim akcijama.

P: Piješ li alkoholna pića? Pušiš li?

O: Ne pijem i ne pušim.

P: Što misliš o pušenju i pijenju i o ljudima koji to rade?

O: Mislim da to nije zdravo i da se novac troši na gluposti.

P: Poznaješ li ljude koji puše ili piju i jesu li to tvoji prijatelji ili rodbina?

O: Poznajem, ali se s njima ne družim.

P: Jesi li ih ikad pokušala odviknuti od te navike? Zašto?

O: Ne, zato što se to mene ne tiče.

P: Uvode se pametne ploče u OŠČ u neke učionice. Je li bi to pomoglo učenicima da bolje shvate gradivo ili ne?

O: Da.

P: Što misliš o tehnologiji i internetu?

O: Ja volim tehnologiju i internet.

P: Za što sve današnja djeca koriste tehnologiju i internet?

O: Postoje ljudi koji koriste internet za pametne stvari, ali većina ne.

 

Razgovor s podpredsjednikom.

P: Snalaze li se bolje djeca starije ili mlađe generacije u OŠČ.

O: Starije generacije se bolje snalaze.

P: Ako bi htio, što bi promijenio u OŠČ.

O: Da se ne nose papuče.

P: Učiš li njemački jezik? Zašto?

O: Da. Zato što mi se uči.

P: Misliš li da je njemački jezik bitan za upis u srednju školu?

O: Da.

P: Je li bi htio nešto promijeniti u školskoj dvorani?

O: Ne.

P: Koliko se učenika tvog razreda hrani u kuhinji?

O: 8.

P: Jeste li zadovoljni s hranom u kuhinji?

O: Da.

P: Koliko se učenika tvog razreda bavi sportskim aktivnostima?

O: Dosta.

P: Je li bilo puno tuča i svađa tijekom tvog školovanja?

O: Da.

P: Što je po tvom mišljenju izazvalo te tuče?

O: Svađa.

P: Što misliš o odbačenoj djeci? Kako se osjećaju? Zbog čega su odbačena? Je li bi se ti družio s tom djecom?

O: Tužni su. Nisu isti kao i ostali. Ne bi jer bi se družio sa drugima.

P: Sudjeluješ li u humanitarnim akcijama u kojima sudjeluje OŠČ?

O: Ne.

P: Sudjeluješ li inače u humanitarnim akcijama?

O: Ne.

P: Piješ li alkoholna pića? Pušiš li?

O: Ne.

P: Što misliš o pušenju i pijenju i o ljudima koji to rade?

O: To je ružno. Da ne postupaju kako bi trebali postupati.

P: Poznaješ li ljude koji puše ili piju i jesu li to tvoji prijatelji ili rodbina?

O: Poznajem i to je moja rodbina.

P: Jesi li ih ikad pokušao odviknuti od te navike? Zašto?

O: Nisam. Zato jer neću pokušati.

P: Uvode se pametne ploče u OŠČ u neke učionice. Bili to pomoglo učenicima da bolje shvate gradivo ili ne?

O: Da, mislim da bi više učili.

P: Što misliš o tehnologiji i internetu?

O: Mislim da je to neka vrsta ovisnosti.

P: Za što sve današnja djeca koriste internet i tehnologiju?

O: Koriste za igrice i nekad za učenje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju