preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
27.03.2024. 23:38
Enshrouded dobio prvu od nekoliko planiranih ovogodišnjih velikih nadogradnji
Autori Enshroudeda su objavili prvu veliku zakrpu verzije V0.7.1.0 koja u svijet igre donosi nove tamnice, zadatke, novog pratitelja i gomilu raznih poboljšanja

26.03.2024. 18:30
Blizzard potpuno odustao od PvE načina igranja Overwatcha 2 i prebacio sve resurse na PvP
Iako je najavljivan kao jedan od ključnih razloga izrade Overwatcha 2, prema izvorima s više strana, sigurno je kako PvE način igranja ostaje na praznim obećanjima

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Online sastanak U & Me, Buddies indeed!
Anita Mikulandra / datum: 14. 3. 2024. 09:24

Online sastanak "U & Me, Buddies indeed!" , održan je 5.3.2024. te je prvenstveno  bio usmjeren na evaluaciju postignutog napretka i planiranje sljedećih faza. Fatma Kul je provela temeljit pregled TwinSpacea, naglašavajući napredak i ističući neriješene zadatke kao što su dokazi s Dana sigurnog interneta, obiteljske autorizacije i Genially for Peace Day.

Tijekom sesije naglašena je važnost pokretanja mješovitih međunarodnih grupa, uključivanja učenika u prostor za suradnju na Canvi, pripremajući ih za buduće interakcije i zajedničko učenje. U sklopu nadolazećih aktivnosti na glazbenom polju, najavljena su dva početna zadatka dostupna na ESEP platformi, koja označavaju početak kreativne i suradničke faze.

Predstavljene su dvije aktivnosti za uključivanje učenika: "Brainstorming" i "Lyrics Creation". U prvom, kroz Mentimetar, učenici doprinose ključnim riječima usmjerenim na socijalnu uključenost i dobrobit škole, čiji će se rezultati vizualizirati i koristiti u sljedećoj fazi projekta. U drugoj aktivnosti, učenike se potiče da koriste umjetnu inteligenciju za stvaranje tekstova pjesama, promičući umjetničko izražavanje i suradnju. Nakon toga svaka obrazovna škola odabire pjesmu za međunarodno natjecanje, a glasovanjem će se izabrati najbolji tekst.

Osim toga, raspravljalo se o važnim temama kao što su konačni proizvodi, održavanje webinara za ujedinjenje svih škola sudionica i važnost aktivnosti širenja, s ciljem jačanja suradnje i globalnog utjecaja projekta.

Učiteljica Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



WITTED THINKERS' LAB
Anita Mikulandra / datum: 14. 3. 2024. 09:20

LABORATORIJ DUHOVNIH MISLIOCA je eTwinning projekt kojem smo osnivači uz potporu škole iz Istambula.

Witted Thinkers' Lab višejezični je i interdisciplinarni projekt. Uključuje AI i WEB alate za poticanje korištenja medija na bolji i korisniji način; štoviše ugodan način. Google Experiment AI naš je glavni alat dok koristimo Visme, Genially, Canva, CapCut, Zepeto, Storywizard, Comica, MeBoom i DaVinci. Kroz projekt pokušavamo  učinkovito koristiti jezike na tehno-autentičan način.

Ovo su neke od naših aktivnosti:

 

https://youtu.be/EgiWhSmbQVY

Učiteljica Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



U & ME Buddies indeed!
Anita Mikulandra / datum: 12. 3. 2024. 10:04

Društveni kurikulum prenosi vrijednosti, sustave vjerovanja i očekivanja ponašanja u školi. Jednako je važan kao i akademski kurikulum, ali je često "skriven" za djecu s poteškoćama u učenju. Kroz projekt ćemo pokušati pronaći neke učinkovite strategije za namjerno olakšavanje socijalne uključenosti u našem razredu i cijeloj školi. Budući da su inkluzivne škole mjesta gdje se uklanjaju obrazovne prepreke i učenici svih sposobnosti obrazuju se u razredima općeg obrazovanja. Dobrobit je važna i u školama zato što škole imaju ključnu ulogu u pružanju podrške učenicima u odabiru zdravog načina života i razumijevanju učinaka svojih izbora na njihovo zdravlje i dobrobit. Društvene i emocionalne vještine, znanja i ponašanja koje mladi ljudi uče u učionici pomažu im u izgradnji otpornosti i postavljaju obrazac kako će upravljati svojim fizičkim i mentalnim zdravljem tijekom života. Rješavanje problema dobrobiti učenika u školi počinje pomaganjem učenicima da osjete da su svi poznati i cijenjeni kao pojedinci, te da školski život za njih ima smisao i svrhu. To se može postići    kroz društvene aktivnosti na neformalne načine učenja i poučavanja.

Učiteljica Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



OYUN İYİLEŞTİRİR/GAME İMPROVES
Anita Mikulandra / datum: 12. 3. 2024. 10:01

U suradnji s turskim učiteljima provodimo eTwinning projekt Game Improves.

Naš projekt temelji se na važnosti igre u osnovnoj školi, a cilj nam je vidjeti ljekoviti učinak igre.

Projekt smo započeli zajedničkim sastankom učenika.

Kroz dosadašnji period proveli smo mnoge aktivnosti no najdraža aktivnost bila nam je snimanje video-uradaka kojim pokazujemo kako korisno iskoristiti vrijeme.

https://youtu.be/ztQi3hUQTgQ

Izrađivali smo i upute kako igrati neke igre:

  

Učiteljica Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



MY NATURE, MY WORLD
Anita Mikulandra / datum: 12. 3. 2024. 09:56

MOJA PRIRODA, MOJ SVIJET je međunarodni eTwinning projekt u kojem sudjeluju učenici petog razreda naše škole. Možemo si postaviti pitanje ZAŠTO? Zašto je važno da učenici sudjeluju u projektima ovoga tipa i vrlo brzo ćemo pronaći odgovor.

Broj stanovnika, koji iz dana u dan raste, također povećava pritisak na prirodne resurse. Beskrajno korištenje prirodnih resursa još više povećava taj pritisak. U ovom stoljeću u kojem doživljavamo učinke globalnog zatopljenja i klimatskih promjena važno je svjesno i održivo korištenje prirodnih resursa.

    

Učiteljica Danijela Šajtar

EKOLOŠKE AKTIVNOSTI NA SATOVIMA ENGLESKOG JEZIKA

Učenici petog razreda tijekom prvog dijela školske godine provodili su ekološki projekt Save the World. Ovim projektom želimo podići ekološku svijest naših učenika i pokazati što se može učiniti po pitanju održivosti. Naš projekt pokriva aktivnosti poput globalnog zatopljenja i klimatskih promjena, okoliša i osobne higijene, iskorištavanja otpada, podržavanja recikliranja, podizanja svijesti o zaštiti vodnih resursa i sadnje drveća. Završetkom projekta učenici će biti ekološki svjesniji, razumjeti potrošnju resursa, usvojiti održivo korištenje i recikliranje.

  

Učiteljica Danijela Šajtar

 


[OPŠIRNIJE]



Ostvaren eTwinning projekt "U svijetu likovnih umjetnika 6" u 1.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 15. 2. 2024. 14:22

Učenici 1.b razreda sudjelovali su u eTwinning projektu "U svijetu likovnih umjetnika 6". Autorice projekta su Sandra Vuk i Nevenka Dimač. Cilj projekta bio je upoznavajući najveće likovne umjetnike svijeta i domovine  potaknuti učenike na učenje i stvaranje vlastitih likovnih djela, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetništvo i inicijativnost u skladu s kurikulumom likovne kulture i međupredmetnih tema. U zadatku smo trebali obraditi 5 umjetnika od toga jednog hrvatskog umjetnika. Dosad smo upoznali 9 umjetnika:  Aleksandra Srneca, Luku Koščaka, Romera Britta, Alexandera Caldera, Vasilya Kandinskog, Jeana Miroa, Edu Murtića, Josipa Generalića i Pabla Picassa. Sudjelovali smo sa projektnim partnerima u zajedničkoj izradi kalendara i razmjeni božićnih čestitki. Imali smo i videokonferenciju s učenicima iz Vladislavaca te smo različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg interneta.

Svakog umjetnika upoznali smo pomoću prezentacija, videouradaka, reprodukcija, nakon čega smo istaknuli njegovu važnost u likovnom svijetu i način stvaranja.

Projektne aktivnosti prezentirane su putem TwinSpacea i Facebook grupe projekta. Fotografije naših radova možete pogledati pod opširnije.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „Pokusi su nova fora 4"
Anita Mikulandra / datum: 14. 2. 2024. 18:29

Učenici 1.b razreda ove godine sudjeluju u eTwinning projektu "Pokusi su nova fora 4". Kroz praktičan rad na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici su usvajali jednostavna i složenija znanja na njima zanimljiv način.  U projektu su upoznali STEM područja kroz pokusne elemente sa sadržajima prirodoslovlja. Učenici su izvodili jednostavnije i njihovoj dobi primjerene pokuse te prepoznavali njihovu primjenu i ulogu u stvarnom životu. Cilj projekta je bio kod učenika potaknuti interes i ljubav prema prirodnim znanostima te utjecati na razvijanje dječjih znanstvenih potencijala, razvijati timski rad i suradnju mladih istraživača unutar skupine te razmjenjivati ideje i iskustva sa skupinama iz drugih škola, koristiti IKT alate za bilježenje, prikazivanje rezultata provedenih pokusa, simulacije, analizu, statističku obradu, suradnju s projektnim partnerima, diseminaciju i evaluaciju projekta. IKT koristimo u sigurnom okruženju i pod nadzorom te smo različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg interneta.

Izveli smo pokuse – gumeno jaje, pokus – oblaci i kiša, Što se događa kada ulje i vodu pomiješamo s jestivim bojama?, vjetrenjača i snaga vjetra, pokus sa svijećom i vodom, pokus – voda koja bježi, pokus sa svijećom, pokus s bojama – voda kao otapalo, topli zrak treba više prostora, pokus - puši u slamku i drži lopticu u zraku, pokus vulkan, vatromet boja u mlijeku, ples sjemenki.

Rezultati provedenog projekta vidljivi su na TwinSpace stranici projekta. Sam tijek projekta, dogovor i suradnja partnera pratila se u osnovanoj FB grupi. 

Neke naše aktivnosti pogledajte pod opširnije…

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Ostvaren eTwinning projekt 100. dan u školi 2023./100th day at school u 1.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 10. 2. 2024. 18:16

100. dan u školi projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre te međupredmetne korelacije i aktivnosti. Autorica projekta je Sandra Vuk.
Cilj projekta je da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno - odgojne ciljeve i ishode u skladu s Godišnjim izvedbenim kurikulumom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Osim toga cilj projekta je i  razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, dramsko recitatorske, jezične, glazbene i plesne vještine, samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100. dana u školi.

Ove godine 100. dan u školi je bio 9. veljače. Učenici 1.b razreda obilježili su ga prvi put uz integrirane aktivnosti kroz nastavne predmete koje smo imali toga dana: Hrvatski jezik, Tjelesna i zdravstvena kultura i Matematika. Na početku dana izradili smo krune koje smo nosili cijeli dan. Potom smo naučili himnu napisanu za taj 100. dan u školi. Pjesmu je napisala i uglazbila Višnjica Šestak. Na satu Hrvatskog jezika na srca smo pisali 100 riječi koje smo zalijepili oblikujući  jedno veliko srce. Rješavali smo listić na matematici tako da smo morali riješiti određene zadatke na crtežu slavljeničke torte i obojiti polja tj. rješenja odabranom bojom. Međusobno smo se natjecali bacanjem kockice za igru „Čovječe ne ljuti se“ i bojanjem srca prema broju dobivenom na kockici. Pobjednik je bio onaj tko je prvi obojao sva srca. Tjelesna aktivnost nam je bila da izvedemo 100 vježbi (10 vježbi x 10 ponavljanja). Kada smo ih odradili stavili smo kvačicu za obavljenu vježbu. Od svojih tijela oblikovali smo brojku 100. Naučili smo i otpjevali pjesmu 100. dana škole. Na kraju dana smo ispunili evaluaciju i podijelili slatkiše i diplome... Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta.

Pod opširnije pogledajte nekoliko fotografija koje dočaravaju naš 100. dan u školi.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Ostvaren eTwinning projekt 100. dan škole Udruge Zvono u 1.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 9. 2. 2024. 17:32

100. dan škole Udruge Zvono projekt je koji se obilježava u brojnim europskim zemljama s namjerom ostvariti glavni cilj projekta, a on je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi kao dio eTwinning projekta. Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ovaj zanimljivi projekt odvija se u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta. Projekt je sljednik projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk. Voditeljice/autorice na eTwinning platformi su Valentina Angelkovska i Adrijana Leko.

9. veljače učenici 1.b razreda obilježili su 100. škole uz razne aktivnosti kroz nastavne predmete koje smo imali toga dana: Hrvatski jezik, Tjelesna i zdravstvena kultura i Matematika uz korelaciju sa Glazbenom i Likovnom kulturom. Na početku dana izradili smo krune koje smo nosili cijeli dan. Potom smo naučili himnu napisanu za taj 100. dan škole. Pjesmu je napisala i uglazbila Višnjica Šestak. Na satu Hrvatskog jezika na izrezana srca smo pisali 100 riječi naučenim slovima, koje smo zalijepili oblikujući  jedno veliko srce. Rješavali smo na Matematici listić zbrajanja i oduzimanja do 10, tako da smo morali riješiti određene zadatke na crtežu slavljeničke torte i obojiti polja tj. rješenja određenom bojom. U paru smo se natjecali bacanjem kockice za igru „Čovječe ne ljuti se“ i bojanjem srca prema dobivenom broju na kockici. Pobjednik je bio onaj tko je prvi obojao sva srca tj. njih 100. Tjelesna i zdravstvena kultura nam je bila da izvedemo 100 vježbi (10 vježbi x 10 ponavljanja). Kada smo ih odradili stavili smo kvačicu za obavljenu vježbu. Od svojih tijela oblikovali smo brojku 100 povodom 100. dana škole. U Wordartu smo pisali riječi koje u sebi sadrže riječ STO, a na likovnom smo crtali sebe kako se zamišljamo kao stogodišnjake. Na kraju dana smo ispunili evaluaciju, podijelili slatkiše i diplome... Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta.

Kroz niz provedenih aktivnosti učenici su stekli kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijali su projektno i tjelesno zdravstveno područje koje se integriralo kroz sve nastavne predmete. Kroz socijalna i građanska prava i dužnosti, kao dio zajednice, učenici su razvijali i osvijestili vlastitu kulturološku dimenziju. Koristili su se vođenim igrama i aktivnostima te tako osvijestili osobni i socijalni razvoj unutar zajednice.

Pod opširnije pogledajte nekoliko fotografija kako izgleda 100. dan škole, a ostatak aktivnosti nalazi se na Twinspaceu projekta Twinspace (etwinning.net).

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „Živimo zelenije i održivije 2“
Anita Mikulandra / datum: 3. 1. 2024. 18:24

Učenici 1.b razreda sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu „Živimo zelenije i održivije 2“. Projekt potiče volonterski, društveni, praktični i kreativno stvaralački rad te aktivnu sudjelovanje djece u ekološkim aktivnostima škole i lokalne zajednice kroz koje učenici stječu navike odgovornog ponašanja prema okolišu i održivom razvoju. Projekt se već otprije istaknuo zbog suradničkih aktivnosti na kojima rade partneri iz 29 škola iz Republike Hrvatske i Republike Srbije.

Zadatci projekta organizirani su na način da su u svakom mjesecu projektnih aktivnosti određene teme koje govore o utjecaju na klimatske promjene koje su poticaj učenicima na promišljanje i donošenje odluka o vlastitom djelovanju.  

Aktivnosti koje smo dosad ostvarili su: izradili smo logo projekta u Canvi,  doprinjeli smo suradničkoj aktivnosti izrade zajedničke životinjske abecede gdje smo crtali odabrane životinje, sudjelovali smo na CodeWeeku, obilježili smo Međunarodni dan životinja izradom origami kućnih ljubimaca te Dan učionice na otvorenom posjetom edukativno pješačkoj stazi Medjame gdje smo upoznali biljne i životinjske vrste uz našu rijeku Česmu. Sudjelovali smo u Dukatovom likovnom natječaju "Volim šume" i poslali na natječaj 15 radova. Zauzvrat će Dukat d.o.o. posaditi 30 stabala te tako pridonijeti očuvanju šuma u Republici Hrvatskoj. Za božićne blagdane reciklirali smo papirnate role i izradili poklon za roditelje. Uz edukativnu brošuru i prezentaciju povodom dana sv. Ambrozija (7.12.), zaštitnika pčela i pčelara obilježili smo Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka. Cilj obilježavanja mednog dana je podizanje svijesti djece o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda te ukazati na ulogu i značaj pčelarstva u cjelokupnoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebno zbog održavanja ekološke ravnoteže i biološke raznolikosti. Nakon razgovora o vjetru kao obnovljivom načinu dobivanja energije koja manje zagađuje okoliš izradili smo vjetrenjače od papira. Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta. S aktivnostima projekta nastavljamo i dalje...

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije, a ostale se nalaze na ESEP platformi.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „Lektira bez papira 3"
Anita Mikulandra / datum: 3. 1. 2024. 18:18

Učenici 1.b razreda uključili su se u zanimljiv projekt "Lektira bez papira 3". Projekt je namijenjen onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Projekt će se provoditi od 1. listopada do 1. lipnja u šk. godini 2023./2024.
Tijekom projekta bile su predviđene sljedeće etape:
1. Prijava u projekt
2. Provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
3. Prikaz na Twinspace-u ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
4. Valorizacija i evaluacija projekta.
Svaki učitelj/ica, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire. Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada trebali smo prikazati u najmanje 3 lektire. Zadatak je da sudionici projekta ostvarene aktivnosti postavljaju na svoju stranicu Twinspace-a te ih razmjenjuju s ostalim partnerima projekta. U radu ćemo međuostalim koristiti razne digitalne alate kako bi ostvarili suradnju među projektnim partnerima.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.b razreda sudjeluju u eTwinning projektu „H2O - the liquid of Life“
Anita Mikulandra / datum: 2. 1. 2024. 18:12

Učenici 1.b razreda sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu „H2O - the liquid of Life“. Ovaj projekt povezan je s vodom i ekologijom. Voda čini većinu naše tjelesne težine i uključena je u mnoge važne funkcije – stvaranje sline, štiti tkiva, leđnu moždinu i zglobove, regulira temperaturu tijela, pomaže probavi, poboljšava cirkulaciju kisika u krvi, pomaže u kognitivnoj funkciji, pomaže zadržati tonus kože... Voda je vrlo važna u našem svakodnevnom životu. Vodu koristimo na mnoge načine - voda se koristi za piće, pripremanje hrane, osobnu higijenu, pranju odjeće... Voda se također koristi za poljoprivredu i uzgoj ribe. Kada uzgajamo usjeve ili lovimo ribu, potrebna nam je voda jer biljke i ribe trebaju vodu za rast i preživljavanje. Voda se široko koristi za proizvodnju električne energije. Saznat ćemo kako zaštititi vodu na Zemlji, izvoditi različite pokuse, smišljati priče...

U projektu smo smo se predstavili – sebe, svoju školu i grad, izveli smo različite pokuse s vodom, izradili logo projekta i glasali za najljepši logo, upoznali vodu oko našeg grada – rijeke Česmu i Glogovnicu, ribnjake u Siščanima, bare uz rijeku Česmu..., saznali smo zanimljive činjenice o vodi i njenoj važnosti, izradili smo poster u Canvi, napisali priču o maloj kapljicu vode u suradnji s drugim partnerima, igrali online igre s tematikom vode, obilježili smo Dan sigurnijeg interneta. Na kraju smo proveli evaluaciju projekta.

Dio naših aktivnosti pogledajte u priloženim fotografijama, a ostali materijali nalaze se na Facebook i Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Ostvaren eTwinning projekt "Dani jabuka - dani zdrave hrane 2 /Apple days - healthy food days 3" u 1.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 2. 1. 2024. 11:29

Učenici 1. b razreda ove godine su sudjelovali u eTwinning projektu "Dani jabuka - dani zdrave hrane 2 /Apple days - healthy food days 3". Učenici su kroz niz aktivnosti saznali nešto više o zdravoj prehrani i tradicijskim obilježju jabuke kao zdrave hrane. Razvijali su odgovorno ponašanje prema tradicijskom nasljeđu i blagdanima koji su dio našeg tradicijsko kulturnog nasljeđa. Cilj projekta je promicanje zdravih prehrambenih navika i svijesti o poboljšanju kvalitete života kroz konzumaciju voća, posebno jabuke. Važan cilj je i poticati promjena i usvajanje ispravnih prehrambenih navika te svjesnost o odgovornosti za očuvanje vlastitog zdravlja.

U sklopu projekta proveli smo različite aktivnosti: slagali smo puzzle čitali priče i pjesme, pričali smo o vrstama jabuka koje volimo, rješavali sudoku, igrali memory, crtali smo jabuke, bundeve po uzoru na poznate slikare. Oblikovali smo bundevu glinamolom, razgovarali smo o životnom ciklusu jabuke i naučili dijelove ploda. Igrali smo igru kružić – križić, gledali smo i analizirali crtani film "Kako je Ana kupila kruh", sudjelovali smo na Code weeku i u pixil artu izradili "jabuku", programirali smo  put od jabuke do košare, čitali smo slikovnicu o zdravim prehrambenim navikama,crtali smo tanjur jedem zdravo - moj zdravi tanjur, razvrstavali zdravu i nezdravu hranu, pjevali smo "Mali bratec Ivo" i „Ja posijah repu“ te smo naučili pokrete uz pjesmu i otplesali ples. Naučili smo pjevati pjesmu "Pekar". Na satu matematike naučili smo što je tablica i kako prikazivati podatke pomoću tablice tako što smo birali proizvod od jabuka koji nam se najviše sviđa i analizirali smo dobivene podatke, radili smoothie od jabuka, mandarina i banana, na TZK-u smo se natjecali prenoseći "jabuke". Blagovali smo kruh i peciva povodom Dana kruha... u sklopu izvanučioničke nastave posjetili pekaru "Centar" i upoznali način nastanka kruha i krušnih proizvoda. Vidjeli smo kako se radi kruh, prstići, pletenica, perec i burek. Ostvarili smo i suradnju s partnerima razmjenom materijala, ali i putem videokonferencije 8. 11. 2023. kojom smo predstavili svoje projektne aktivnosti učenicima 1. razreda iz Vladislavaca. Imali smo 7. 12. 2023. školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka uz edukativnu brošuru i prezentaciju povodom dana sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara. Uz pomoć dobivene prezentacije učenici su se susreli s pčelarskim pojmovima: matica, trut, radilica, saće košnica. Doznali su čime se pčele hrane te su upoznali put od cvijeta do meda. Saznali smo koje su dobrobiti meda za naše zdravlje. Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta.

Dio naših aktivnosti pogledajte u priloženim fotografijama, a ostali materijali nalaze se na Facebook i Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Ostvaren eTwinning projekt "Zdrave prehrambene navike" u 1.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 29. 12. 2023. 15:45

Učenici 1. b razreda ove godine su sudjelovali u eTwinning projektu "Zdrave prehrambene navike". Učenici su kroz zanimljive aktivnosti ostvarili zadane ciljeve projekta. Cilj ovog projekta je razvijati kod učenika zdrave prehrambene navike kroz razne aktivnosti, osvijestiti potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvalnosti za plodove zemlje i Dana jabuka, upoznati učenike s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te kroz različita istraživanja proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem.

Projekt je trajao od rujna do prosinca. Imali smo različite aktivnosti: slagali smo puzzle (jabuke, kruh), čitali pjesmu Milana Radića „Pekar“, pričali smo o vrstama jabuka koje volimo, rješavali sudoku, igrali memory o vrstama jabuka, naučili smo pjevati dječju pjesmu „Pekar“, crtali smo jabuke obrisnim i strukturnim crtama, razgovarali smo o životnom ciklusu jabuke i naučili dijelove ploda. Igrali smo igru kružić - križić (kruh - jabuke), gledali smo i analizirali crtani film "Kako je Ana kupila kruh", sudjelovali smo na Code weeku i u pixel artu izradili "jabuku", programirali smo  put od jabuke do košare, čitali smo slikovnicu o zdravim prehrambenim navikama, crtali smo tanjur jedem zdravo - moj zdravi tanjur, napravili smo piramidu zdrave hrane, crtali smo jabuke po uzoru na Luku Koščaka, pjevali smo "Mali bratec Ivo" i naučili pjesmu „Ja posijah repu“ te naučili pokrete uz pjesmu i otplesali ples, čitali smo igrokaz "Kruške i jabuke", naučili što je tablica i kako prikazivati podatke pomoću tablice tako da smo birali proizvod od jabuka koji nam se najviše sviđa i analizirali smo dobivene podatke, radili smoothie od jabuka, mandarina i banana, na TZK-u smo se natjecali prenoseći "jabuke". Blagovali smo kruh i peciva povodom Dana kruha... u sklopu izvanučioničke nastave posjetili pekaru "Centar" i upoznali način nastanka kruha i krušnih proizvoda. Vidjeli smo kako se radi kruh, prstići, pletenica, perec i burek... kao poklon dobili smo omiljene prstiće. Ostvarili smo i suradnju s partnerima razmjenom materijala, ali i putem videokonferencije 8. 11. 2023. kojom smo predstavili svoje projektne aktivnosti učenicima 1. razreda iz Vladislavaca. Imali smo 7. 12. 2023. školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka uz edukativnu brošuru i prezentaciju povodom dana sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara. Uz pomoć dobivene prezentacije učenici su se susreli s pčelarskim pojmovima: matica, trut, radilica, saće košnica. Doznali su čime se pčele hrane te su upoznali put od cvijeta do meda. Saznali su koliko pčela tijekom života proizvede meda te koje su dobrobiti meda za naše zdravlje. Učenici su dobili med zapakiran u nacionalnu staklenku i zanimljivu slikovnicu o pčelici Jelici i medvjedu Edi. Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta, proveli i evaluaciju naših aktivnosti…

Dio naših aktivnosti pogledajte u priloženim fotografijama, a ostali materijali nalaze se na Facebook i Twinspace stranici projekta.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.b razreda sudjeluju u zanimljivom ekološkom eTwinning projektu pod nazivom „Green Planet“
Anita Mikulandra / datum: 13. 12. 2023. 18:42

Učenici 1.b razreda sudjeluju u zanimljivom međunarodnom eTwinning projektu pod nazivom „Green Planet“. Zaštita planeta Zemlje, doma svih nas, problem je koji se mora ticati svih nas, odraslih i djece, jer fenomeni zagađenja ne poznaju udaljenosti i ne obaziru se na granice. Zanemarivanje ekoloških mjera zaštite okoliša može izazvati ekološku krizu s ozbiljnim posljedicama. Zato je svakim odgojnim pristupom potrebno formirati ekološku svijest i ponašanje. Ekološki odgoj i odgoj za održivi razvoj prepoznati su kao neizbježni i nužni odgojno-obrazovni prioriteti za formiranje budućih građana aktivnih i svjesnih neprocjenjive vrijednosti okoliša i njegovih resursa. Cilj projekta je senzibilizirati djecu za održivost okoliša, osvijestiti ih o posljedicama ljudskog djelovanja na okoliš te ih naučiti usvojiti održive stilove života kako bi bili pravi ekolozi.

Učenici će različitim aktivnostima i suradnjom s ostalim partnerima osvijestiti posljedice zagađivanja našeg planeta te će upoznati načine na koje mogu pridonijeti njegovom očuvanju.

Naše dosadašnje aktivnosti bile su: igranje kviza o sigurnosti na Internetu, kreirali logo projekta, u Wordartu pisali ime našeg projekta, igrali smo online igre, stvarali eko poruke, izradili u Canvi logo projekta, obilježili Svjetski dan životinja, obilježili smo Europski školski dan igre, reciklirali smo stare predmete u nove, izradili smo božićne čestitke i poslali ih partnerima, izrađivali smo ukrase za učionicu, snimali eko poruke u aplikaciji ChatterKid, sudjelovali u Dukatovom likovnom natječaju „Volim šume“, na izvanučioničkoj nastavi smo promatrali promjene u prirodi, sudjelovali smo na Code Weeku... Različitim aktivnostima obilježili smo Dan sigurnijeg interneta.

Rezultati provedenog projekta  vidljivi su na TwinSpace stranici projekta i Facebook stranici projekta

Neke naše aktivnosti pogledajte pod opširnije…

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



Nacionalne oznake za kvalitetu za uspješan rad u eTwinning projektima u 4.b razredu
Anita Mikulandra / datum: 3. 10. 2023. 20:57

Stigle su Nacionalne oznake za kvalitetu za rad u projektima prošle školske godine. Prijavili smo 4 projekta prema pravilima i za njismo nagrađeni nacionalnom oznakom kavlitete. Hvala mojim učenicima 4.b razreda na strpljenju, upornosti, marljivosti i uloženom trudu u svim aktivnostima koje smo provodili prošle šk. godine.

Učiteljica Anita Mikulandra


[OPŠIRNIJE]



World „Globally Ours“
Anita Mikulandra / datum: 14. 6. 2023. 21:10

Kao rezultat našega rada stigla je potvrda Europske oznake kvalitete za rad djelatnika naše škole.

Naša škola i njeni djelatnici nagrađeni su Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „SVIJET „GLOBALNO NAŠ““. To znači da je naš rad, rad učenika i učitelja te suradnja s partnerima zadovoljila kriterije Okvira oznake kvalitete te je projekt dobio visoku ocjenu.

Također, naš će projekt biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

Kroz ovaj projekt željeli smo stvoriti  povoljno okruženje za učenike kako bi pomoću ovog projekta   podigli njihovu svijest o problemima zaštite okoliša. Osim toga  cilj nam je  bio i širiti interdisciplinarnost među učenicima. U projektu smo koristili engleski jezik kao alat za međusobnu komunikaciju. Uz mnoge digitalne alate razvijali smo digitalne kompetencije kod učenika jer je naš glavni cilj bio surađivati s drugim disciplinama poput znanosti, matematike, društvenih studija, umjetnosti, ICT-a.

Ovo prestižno priznanje dao nam je dodatni vjetar u leđa te se nadamo da ćemo i nadalje nastaviti organizirati visokokvalitetne projekte s drugim eTwinning učiteljima.

Više o projektu možete pogledati na linku:

https://youtu.be/jFkBNnc2qEw

Danijela Šajtar


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju