preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
09.05.2024. 11:17
Nasljednik Nintendo Switcha bit će predstavljen prije travnja sljedeće godine
Nakon mnogih nagađanja bez službenog pokrića, predsjednik Nintenda konačno je potvrdio kada će tvrtka prikazati javnosti nasljednika popularnog Switcha

07.05.2024. 15:43
Novi Tomb Raider je igra otvorenog svijeta smještena u Indiju, kažu znalci
Nove avanture gospođice Croft su bez sumnje u izradi, a prema sve češćim glasinama, ovaj put će većina priče biti smještena u Indiju gdje nas očekuje legendarno blago Ašoke Velikog

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inkluzija nije iluzija-zatvaranje projekta
Autor: Anita Mikulandra, 14. 6. 2023.

29.3.2023 zatvorili smo Erasmus+ KA122 projekt Inkluzija nije iluzija.    

Ovim projektom željeli smo riješiti problem velikog pritiska roditelja na učitelje. Uključiti roditelje u nastavni proces i realni uspjeh njihove djece .Osim spomenutoga željeli smo poboljšati razumijevanje učenika pri uporabi digitalnih sadržaja u nastavi te digitalno osposobiti učenike i roditelje u svladavanju novih digitalnih alata. A ono najvažnije je da smo željeli razviti osjećaj za jednakost kod roditelja i učenika bez obzira na adresu stanovanja i boje kože. Nakon provedenih mobilnosti i odrađenih evaluacija možemo zaključiti da su se ishodi ostvarili jer su poboljšane digitalne kompetencije učenika, uspostavljena je bolja komunikacija na svim razinama , a kolektiv je spoznao da nam je kurikul vrlo sličan s ostalim zemljama. Zaključeno je da u našim školama nedostaje predmet domaćinstvo koji bi učenike učio osnovnim životnim rješenjima koja su sada ostavljena roditeljima. Sva naučena znanja primjenjena su u diseminacijskom procesu na nastavi svakog predmetnog učitelja.

Svi sudionici projekta vrlo su zadovoljni sa naučenim znanjima i stečenim vještinama te su ih odmah počeli primjenjivati u nastavni proces s učenicima.

Nakon zatvaranja ovoga projekta odmah smo prionuli na posao i počeli s novim Erasmus+ KA122 projektom imena RAZUM.

Danijela Šajtar






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju